Катедра за мехатронику, роботику и аутоматизацију

Департман за индустријско инжењерство и менаџмент

Факултет техничких наука

Универзитет у Новом Саду

Трг Доситеја Обрадовића 6

21102 Нови Сад

Контакт телефон

+381 21 485 2167

Мејл адреса

mehatrоnika@uns.ac.rs

Технологије паковања

Спецификација предмета:
  1. Ознака предмета: 20.II1023
  2. Број ЕСПБ: 7
  3. Број часова активне наставе недељно: 3 часа предавања + 2 часа аудиторних вежби
  4. Студијски програм: Индустријско инжењерство
  5. Семестар: Шести (VI)
  6. Кратак садржај предмета: Суштина предмета подразумева овладавање основним знањем о технологијама паковања које омогућава студентима да боље разумеју значај и проблематику процеса паковања и њихово стручно оспособљавање за адекватну примену ових технологија у процесу паковања производа. Циљ предмета је да дипломирани инжењер индустријског инжењерства стекне компетенције за пројектовање ефикасног процеса паковања производа као важног процеса у оквиру производног система. У склопу предмета обрађују се теме везане за сам значај паковања производа, амбалажу за паковање, методе и технике паковања, машине и уређаје за паковање, системе за паковање, и слично.
Наставни кадар:
  1. Наставник: доц. др Вуле Рељић
  2. Сарадник: асистент-мастер Владимир Јурошевић
Начин полагања испита:

На испиту се полажу комбиновани задаци и теорија.

Раде се три испитна задатка који се укупно вреднују са 40 поена и теоријски тест (петнаестак питања) који се вреднује са 60 поена.

Да би се положио испит потребно је остварити минимално 51% и на теоријском делу (минимално 30,6 поена) и на испитним задацима (минимално 20,4 поена).

Напомена: Током семестра је могуће освојити додатне, бонус поене и то:

  • до 20 поена на предавањима (четири кратка теста/квиза од по 5 поена);
  • до 10 поена на вежбама (четири наградна задатка од по 2,5 поена).

Бонус поени се вреднују (додају на укупан број поена) искључиво у случају да је испит положен на претходно описани начин, односно да је остварено минимално 51% и на теоријском делу и на задацима.